خبرگزاری کار ایران

شورایعالی تهیه‌کنندگان:

لزوم برگزاری انتخابات باحضور همه‌ی اصناف خانه سینما

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۳۹

شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، انتخابات خانه سینما را مورد بررسی قرار داده و از عدم حضور یک سوم اعضا در تعیین سرنوشت خانه، اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در آخرین نشست خود، انتخابات خانه سینما را مورد بررسی قرار داده و از عدم حضور یک سوم اعضا در تعیین سرنوشت خانه، اظهار نگرانی کرد.

در بخشی از اطلاعیه شورای‌عالی به همین مناسبت آمده است: اگر اهالی سینما را اعضای یک خانواده بدانیم و اگر این خانواده صاحب یک کاشانه است که نامش را " خانه سینما" گذاشته‌ایم، دراین صورت بیرون راندن اعضای این خانواده از خانه خودشان نمی‌تواند خردمندانه باشد.

هیچ سازه‌ای به خاطر در و دیوارش، هویت خانه را پیدا نمی‌کند، مگر با بودن اعضای خانواده در آن! عدم پذیرش یازده صنف از سی و یک صنف حاضر در خانه سینما در مجمع عمومی آن، نه پشتوانه‌ای در اساسنامه‌اش دارد و نه سازگاری با اصل رواداری بین اعضای خانواده!

با چنین منطقی شواریعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران خواهان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و برگزاری مجدد انتخابات هیأت مدیره است تا به این ترتیب خانه سینما همچنان خانه‌ای باشد برای خانواده بزرگ سینمای ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز