خبرگزاری کار ایران

گزارشی از عملکرد موسسه فرهنگی هنری سروش مولانا

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۱۰

موسسه فرهنگی هنری «سروش مولانا»، مؤسسه‌ای غیردولتی است. ترویج فرهنگ صلح و دوستی و تعمیق اخلاق با تکیه بر تعالیم اخلاقی، عرفانی، آموزه‌های مولانا و دیگر بزرگان ادب و فرهنگ، دغدغه‌های اصلی این مؤسسه است.

به گزارش ایلنا، موسسه فرهنگی هنری «سروش مولانا»، مؤسسه‌ای غیردولتی است که در زمستان سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. ترویج فرهنگ صلح و دوستی و تعمیق اخلاق با تکیه بر تعالیم اخلاقی، عرفانی، آموزه‌های مولانا و دیگر بزرگان ادب و فرهنگ، دغدغه‌های اصلی این مؤسسه است. 

«سروش مولانا» در راستای اهداف خود سلسله نشست‌هایی را با موضوعات مختلف در حوزه‌های صلح، انسان‌دوستی، اخلاق، عرفان و مولانا تعریف کرده است. در همین راستا برگزاری مجموعه نشست‌های لایو در اینستاگرام موسسه به منظور گفت‌وگو با بزرگان حوزه فرهنگ و ادبیات در دستور کار قرار گرفته است.

هفته گذشته این نشست با حضور قربان ولیئی، مولاناشناس و با نگاه به نوعدوستی در آثار مولانا برگزار شد. دومین نشست این موسسه اختصاص دارد به گفت‌وگو با علی دهباشی، سردبیر مجله بخارا که قرار است با موضوع گوهر نوعدوستی در فرهنگ ایرانی برگزار شود.

اجرای این نشست‌های زنده را ساجده سلیمی خبرنگار حوزه ادبیات برعهده دارد و روزهای سه‌شنبه ساعت 9 از صفحه اینستاگرام موسسه سروش مولانا @sorooshemowlana پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز