خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی؛

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن علمی برتر شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۰۵

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به عنوان انجمن علمی برتر یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات صبح امروز در مراسم اعلام برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی که با حضور وزیر علوم، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و عضو شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد، به عنوان انجمن علمی برتر معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت. 

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات که ریاست آن را هادی خانیکی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برعهده دارد، دارای دو هزار عضو رسمی است و در استان‌های فارس، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد و خوزستان دارای شعب استانی است. 

این انجمن دارای کمیته‌های انتشارات و روابط عمومی، آموزش، همایش‌ها و کارگاه‌ها، روابط بین‌الملل، برنامه‌ریزی و گسترش گروه‌های علمی و دفاتر استانی و پژوهش و جذب منابع و اعتبارات و دارای گروه‌هیا علمی – تخصصی مطالعات سینما و تئاتر، مطالعات آینده‌پژوهی، مطالعات فضای مجازی، مطالعات سیاستگذاری فرهنگی مطالعات علم و رسانه، ارتباطات سلامت و محیط زیست، ارتباطات و حمل و نقل، شهر و زندگی روزمره، مطالعات کودکی، مطالعات جامعه مدنی، مطالعات بازی، مطالعات قومیتی و مطالعات آموزشی است. 

این انجمن در سال 98، 50 سخنرانی علمی و گردهمایی را برگزار کرده و در برگزاری 15 همایش  ملی و بین‌المللی نقش‌آفرینی داشته است. 

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در پروژه‌ها، تحقیقات و ارزیایی‌ طرح‌های گفت‌وگوی بین نسلی در جامعه ایران: با تأکید بر مسایل زنان، دختران و خانواده با معاونت زنان ریاست جمهوری و همچنین تدوین الگوی تدریجی ارتقا، سواد رسانه‌ای با پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همکاری داشته و فعالیت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز