خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمارستان جم مطرح کرد؛

شرایط محمدرضا شجریان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۹۷

حیدری اقدم، مدیرعامل بیمارستان جم درباره آخرین وضعیت محمدرضا شجریان به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حیدری اقدم، مدیرعامل بیمارستان جم درباره آخرین وضعیت محمدرضا شجریان به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حیدری اقدم که در شبکه خبر صحبت می‌کرد، در این باره گفت: جناب شجریان با شک عفونی به بیمارستان آورده شد. آن زمان شرایط بالینی‌شان زیاد مناسب نبود. افت فشار و تنگی نفس و ترشحات ریوی بسیار زیادی داشتند و هوشیاری‌شان اصلا خوب نبود. ایشان سریعا به آی‌سی‌یو منتقل شد و الان هم در آی‌سی‌یو هستند.

وی ادامه داد: به نسبت روز اول بستری‌، وضعیت فشار و تنفس تا حدودی بهتر شده ولی هشیاری ایشان هنوز خوب نیست. یعنی اصلا هشیار نیستند. واقعیت اینکه یک‌سری درمان‌های اولیه و لازم که نیاز داشتند، برایشان انجام شده ولی اینکه بگویم شرایطشان خوب است، نه اینطور نیست.

وی با تاکید بر اینکه ایشان هنوز نیاز به ساپورت و مراقبت‌های ویژه بخش آی‌سی‌یو را دارد، درباره زمان مرخصی از آی‌سی‌یو نیز توضیح داد: فکر نکنم به زودی بتوان ایشان را از آی‌سی‌یو مرخص کرد. در واقع ایشان حتما باید در بخش مراقبت‌های ویژه باشند. چون سطح هشیاری‌شان خوب نیست و شک عفونی هم هنوز برطرف نشده است، چون فشارشان با داروهای تقویت کننده بهبود یافته است. البته ترشحات ریوی‌شان کمتر شده و تب‌شان کاهش پیدا کرده است ولی هنوز هم باید در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز