خبرگزاری کار ایران

حمایت ۲/۶ میلیارد ریالی از طرح‌های مجازی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۳۵

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت از حمایت ۶/۲ میلیارد ریالی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدفخرالدین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها، از حمایت معاونت قرآن و عترت در خصوص طرح‌های مؤسسات قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی، با اعتبار دو میلیارد و ششصد میلیون ریال خبر داد.

اسماعیلی گفت: پس از ارسال فراخوان کارگروه فضای مجازی به تمامی استان‌ها در خصوص دریافت ایده‌ها و طرح‌های قرآنی در فضای مجازی؛ در نهایت طرح­‌های ۷۸ مؤسسه قرآنی با نظارت و داوری کارشناسان انتخاب شد که مبلغ ۲/۶۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته حمایت دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها به حساب آن مؤسسات واریز شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها ضمن تاکید بر حمایت‌های صورت گرفته از طرح‌های نرم‌افزاری و برنامه محور موسسات فرهنگی قرآن و عترت، اشاره کرد و گفت: این حمایت در واقع بخشی از جبران هزینه‌های تهیه و تولید برنامه‌ها و نرم‌افزارها بوده است که علاوه بر آن نیز حمایتی از سوی برخی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها جهت اجرای هر چه بهتر طرح‌های یاد شده اختصاص داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این قبیل حمایت‌ها زمینه آشنایی و هدایت هر چه بیشتر مؤسسات و فعالان قرآنی جهت انجام فعالیت در فضای مجازی فراهم شود.

جهت مشاهده فهرست عناوین طرح ها و مؤسسات حمایت شده اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز