خبرگزاری کار ایران

«قدرت نرم» از تاکتیک مذاکره تا فلسفه زندگی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۳۶

اگر دل‌تان می‌خواهد زندگی‌تان را متعادل کنید، کتاب «قدرت نرم» را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «قدرت نرم» نوشته هیلاری گالو با ترجمه رضا رامزی از سوی نشر پندار تابان وارد بازار کتاب شد.

این کتاب در هفت فصل شامل: کشف تضاد، شناخت کوه، نیروی مهارکننده، هسته قوی، حرکت رو به جلو، آگاهی، لمس و احساس، برقراری ارتباط و همچنین یک داستان در انتها منتشر شده است.

روی جلد کتاب چنین نوشته شده است:

«اگر دل‌تان می‌خواهد زندگی‌تان را متعادل کنید، این کتاب هوشمند، سرشار از بینش و تمام عیار را بخوانید.»

«هیلاری گالو» در کتاب «قدرت نرم» راه موثرتری را برای به دست آوردن آنچه می‌خواهید چه در داخل و چه در خارج اتاق هیئت رئیسه ارائه می‌کند.

هیلاری که به عنوان یک وکیل سال‌ها در مذاکره برای انجام معاملاتی به ارزش میلیون‌ها پوند دست‌اندرکار بوده، متوجه شد که رفتارهای زورگویانه و سختگیرانه به ندرت او و موکلینش رابه نتایج دلخواه می‌رساند. ظرف سال‌ها او راه جدیدی برای مذاکره ابداع کرد: «قدرت نرم» و به زودی متوجه شد که کار و زندگی خانوادگی‌اش غنی‌تر شده است.

معمولا ما در زندگی و در کار، آسیب‌پذیری‌های درونی‌مان را زیر نقاب سختگیری، تزلزل‌ناپذیری و نهایتا رویکردهای ناموثر پنهان می‌کنیم. در عوض گالو ثابت می‌کند که قدرت واقعی ما ریشه در نیرو گرفتن از هسته ذهنی‌مان و برقراری تعادل میان نیروهای درونی‌مان با ظاهری نرم‌تر و قابل دسترس‌تر دارد. او به ما یاد می‌دهد با نادیده گرفتن قضاوت‌ها و پیش‌داوری‌هایمان و متمرکز کردن نیروهای‌مان روی آنچه ما عملا نیاز به انجامش داریم، واقعیت را واضح‌تر ببینیم.

آنچه در ابتدا یک تاکتیک مذاکره بود، به فلسفه زندگی تبدیل شد. هدف شما چه انجام یک معامله تجاری باشد، چه به رختخواب فرستادن فرزندان‌تان، کتاب «قدرت نرم» روشی برازنده، کل‌نگرانه و مهم‌تر از همه روشی موثر است برای آنکه به خواسته‌تان برسید و در عین حال مهربان باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز