خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر آموزش وزارت میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد:

برگزاری آزمون جامع هماهنگ وسراسری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۳۲

آزمون جامع هماهنگ و سراسری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در شش رشته به صورت هماهنگ و سراسری و با رعایت کلیه پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، درپی موافقت ستاد ملی کرونا، آزمون جامع هماهنگ و سراسری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در شش رشته راهنمایان گردشگری (در سه زیر رشته راهنمایان فرهنگی، طبیعتگردی و زمین گردشگری)، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، کارشناسان ارزیاب طرح تطبیق و مدیران طرح تطبیق صبح و عصر امروز در سی و یک استان کشورو جزیره ی کیش به صورت هماهنگ و سراسری و با رعایت کلیه ی پروتکلها و مراقبتهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

زاهد شفیعی (مدیرکل دفتر آموزش وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) با بیان این خبر گفت: برگزاری این آزمون که با مدیریت و نظارت دفتر آموزش گردشگری و بااستفاده از توان شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بازوی اجرایی وزارتخانه برگزار شد؛ تعداد ۶۰۶۱ فراگیر در رشته‌های فوق‌الذکر، آموخته‌ها و دانش اکتسابی خود در دوره‌های مختلف گردشگری در موسسات آموزش گردشگری سراسر کشور را در معرض سنجش و امتحان قرار می‌دهند. 

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری که به اتفاق سید جواد موسوی مدیر کل دفتر نظارت بر تاسیسات گردشگری و خشایار نیکزاد مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی در محل این آزمون در استان تهران واقع در دانشکده های علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه تهران حضور یافته بود از این حوزه بازدید و از نزدیک بر نحوه ی برگزاری آزمون نظارت و سرکشی نمود.

وی با تعدادی از فراگیران و آزمون دهندگان نیز گفتگو نمود و وضعیت برگزاری آزمون را جویا شد.

شفیعی ابراز امیدواری کرد، فراگیران با پایان یافتن معضل کرونا و بازگشت رونق به صنعت گردشگری در این بخش فعالیت خود را آغاز نمایند تاجان و نیروی تازه ای به بدنه ی این صنعت تزریق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز