خبرگزاری کار ایران

رضا بهبودی مطرح کرد:

انتقاد از وضعیت اکران فیلم‌های تاثیرگذار در سینما/ «پرو» روایت آدم‌هایی است که در لباس‌های مختلف ریسک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۰۹

رضا بهبودی با انتقاد از وضعیت اکران فیلم‌های تاثیرگذار درباره فیلم «پرو» می‌گوید: نباید بگذاریم این فیلم‌ها شامل مرور زمان شوند. «پرو» آدم‌هایی را نشان می‌دهد که در لباس‌های مختلف ریسک می‌کنند و این اتفاق جذاب و تازه‌ای در سینما است.

رضا بهبودی (بازیگر) درباره فیلم «پرو» ساخته بهزاد نعلبندی به خبرنگار ایلنا گفت: قصه و سوژه فیلم «پرو» را خیلی دوست دارم، زیرا هم هوشمندانه انتخاب شده و هم کارگردان به خوبی به آن پرداخته است. حتی لباس‌ها هر کدام مفهوم خود را دارند و نشان آدمی به همین لباس‌هاست.

این بازیگر تئاتر با اشاره به اینکه لباس‌ها یک نظام نشانه شناختی دارند، تاکید کرد: این فیلم آدم‌هایی را نشان می‌دهد که در لباس‌های مختلف ریسک می‌کنند. واقعا اینکه هر لباسی داستان خود را دارد، درست است. جای تأسف دارد که فیلم‌های تاثیرگذار این چنین فرصت اکران محدودی دارند. نباید بگذاریم این فیلم‌ها شامل مرور زمان شود، البته که فیلم «پرو» با گذشت زمان تأثیرگذاری خود را حفظ کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش بردن چند قصه کنار هم واقعا کار سختی است ولی بهزاد نعلبندی؛ کارگردان این فیلم توانسته قصه و داستان را با هوشمندی پیش ببرد. همچنین بازی هنرمندان واقعا قابل قبول و حائز اهمیت بوده که این موضوع نشان‌دهنده‌ی دقت و تمرکز کارگردان است. در فیلم «پرو» هدایت بازیگران به خوبی انجام شده و فیلم از نظر پیاده کردن ایده‌ها و اجرای درست فیلمنامه کارگردان موفق بوده است.

بهبودی با اشاره به اینکه فیلم «پرو» حالت شعاری ندارد، افزود: این فیلم با نگاهی هنرمندانه و با وسواس ساخته شده است. به نظر من هرکس دیگری این فیلم را می‌ساخت، بیشتر به سمت شعار پیش می‌رفت ولی بهزاد نعلبندی سعی کرده همه چیز را به اندازه و درست انجام دهد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع تدوین این فیلم است که به نظر من؛ کارگردان توانسته در تدوین هم موفق باشد. در نتیجه مخاطب با دیدن این فیلم با سه شخصیت آشنا شده و متوجه می‌شود هر لباس داستانی دارد که این داستان‌ها می‌توانند متعلق به هر کدام از ما باشد. این فیلم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بهتر است دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز