خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه آثار هنری کودکان استثنایی "به رنگ مهربانی"

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۶۰

نمایشگاهی از آثارنقاشی، معرق وصنایع دستی، کودکان استثنایی با عنوان "به رنگ مهربانی" با میزبانی باغ موزه هنرایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، باغ موزه هنرایرانی با مشارکت فرهنگ سرای مترو و کانون سفیران نشاط؛ نمایشگاهی از آثارنقاشی، معرق و صنایع دستی، کودکان استثنایی با عنوان "به رنگ مهربانی" را برگزار می‌کند.

از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، ایجاد نشاط وشادی در آنان و خانواده‌هایشان، آشنایی مخاطبین با توانمندی‌های این کودکان، ایجاد اشتغال و درآمدزایی و شناسایی استعدادها و بالفعل نمودن آن در محیطی مفرح و شادی‌بخش می‌توان ذکر نمود.

قابل ذکر است که گروه همسرایان امید با ایستگاه‌های ورزش، شادی و نشاط آنان را همراهی می‌کنند.

باتوجه به اینکه این رویداد در فضای باز باغ موزه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود، لذا خواهشمند است مراجعین محترم نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند. 

افتتاح این رویداد درتاریخ پنج شنبه بیست و سوم لغایت سی ام مردادماه 1399، از ساعت 17 الی 21 خواهد بود. 

علاقمندان به منظور بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند به خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز