خبرگزاری کار ایران

اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی نواحی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۲۳

اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی به مدت چهار شب و در هر شب دو اجرا از ۲۳ مرداد، ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی به مدت چهار شب و در هر شب دو اجرا از ۲۳ مرداد، ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

بر این اساس در شب اول، پنجشنبه (۲۳ مرداد) در قسمت اول موسیقی سیستان و بلوچستان با هنرنمایی خداداد شکل‌زهی و فاروق رحمانی و در قسمت دوم موسیقی بوشهر با اجرای حیدر سلمانی و حیدر احمدی پخش خواهد شد، و جمعه (۲۴ مرداد) نیز موسیقی کرمانشاه با هنرنمایی سیدآرش شهریاری و میلاد داول و در قسمت دوم موسیقی لرستان با اجرای احسان عبدی‌پور و بابک پیمانی پخش خواهد شد.

شنبه (۲۵ مرداد) موسیقی شرق خراسان با اجرای علی درافشان و غلام‌رسول صوفی و در قسمت دوم موسیقی خوزستان با اجرای احمد بیت‌سیاح و سعید سیاحی پخش خواهد شد.

در روز یکشنبه ۲۶ مرداد نیز موسیقی شمال خراسان با اجرای ایوب سعیدی و همچنین در قسمت دوم موسیقی آذربایجان با اجرای سونار نجاری و پانیذ ستاری پخش خواهد شد.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بازار بزرگ ایران و از فضای کتابخانه این مجموعه به مدت چهار شب از ۲۳ تا ۲۶ مرداد، ساعت ۲۱ از طریق اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز