خبرگزاری کار ایران

اسامی راه‌یافتگان و نحوهٔ برگزاری مرحلهٔ نهایی جشنوارهٔ ملی موسیقی جوان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۴۸

با پایان داوری مرحلۀ نخست چهاردهمین جشنوارهٔ ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان و نحوهٔ برگزاری مرحلهٔ نهائی جشنواره اعلام شد.

  به گزارش ایلنا، دبیرخانهٔ جشنواره پس از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحلۀ مقدماتی و بررسی بیش از ۲۴۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی «دستگاهی»، «نواحی» و «کلاسیک» اسامی ۸۵۷ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام کرد. 

 نحوهٔ برگزاری و رپرتوار مرحلهٔ نهائی از سوی دبیرخانهٔ جشنواره اعلام شده و شرکت‌کنندگان می‌بایست طبق دستورالعمل‌های مندرج در فراخوانِ مکمل، آثار خود را حداکثر تا ۳۰ شهریور از طریق سامانهٔ «بامک» ارسال کنند. 

لازم است شرکت‌کنندگان گرامی برای اطلاع از جزئیات و نحوهٔ برگزاری مرحلهٔ نهایی فایل پیوست را به دقت مطالعه فرمایند.

چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان برجستهٔ موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir  منتشر شده است.

برای مطالعه فایل پیوست اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز