خبرگزاری کار ایران

ایجاد کمیته‌های میراث‌فرهنگی در زیرمجموعه فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۱۸

رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: پس از طی مراحل اداری در ساختار فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری، در خصوص رفع مشکلات حوزه‌های تخصصی معاونت میراث‌فرهنگی همچون موزه‌ها، ثبت آثار و همکاری‌های‌ فی‌مابین فعالیت خواهند داشت.

به‌گزارش ایلنا، معاون میراث‌فرهنگی کشور با رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرح تشکیل کمیته و کارگروه‌های میراث‌فرهنگی در زیرمجموعه فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری از سوی محمدحسن طالبیان (معاون میراث فرهنگی کشور) مطرح شد و مورد موافقت محمدرضا دشتی‌اردکانی (رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی) قرار گرفت.

دشتی‌اردکانی در این دیدار یادآور شد: کمیته‌های یادشده پس از طی مراحل اداری در ساختار فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری، در خصوص رفع مشکلات حوزه‌های تخصصی معاونت میراث‌فرهنگی همچون موزه‌ها، ثبت آثار و همکاری‌های‌ فی‌مابین فعالیت خواهند داشت.

چگونگی تدوین شرح وظایف حوزه‌های زیرمجموعه معاونت میراث‌فرهنگی در ساختار جدید وزارتخانه، رویدادهای فعلی میراث‌فرهنگی و بیان نظرات و چگونگی نحوه همکاری‌های متقابل از دیگر موضوعات مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز