خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از پیست آزادی

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۱۹

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف هم‌افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر، از مجموعه پیست آزادی بازدید کرد.

به‌گزارش ایلنا، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف هم‌افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر، روز سه‌شنبه 14 مردادماه 99 ضمن بازدید از مجموعه پیست آزادی با سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حسین اربابی (مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلران) با تأکید بر تفاهم و هم‌افزایی میان دو نهاد بیان کرد: با توجه به تصمیم آقای مونسان (وزیر میراث فرهنگی و گردشگری) بر تعامل بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه بین این دو نهاد آغاز شده است.

او تصریح کرد: با توجه به شرح وظایف دو مجموعه که شفاف و جدا از یکدیگرند در عین حال دارای قرابت و هم‌آمیختگی هستند که باید از این پتانسیل حداکثر ستفاده را کرد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اشاره به اشتراک کارشناسان و رانندگان فعال دو حوزه افزود: وجود این اشتراکات ما را به هم نزدیک می‌کند که می‌توان از ظرفیت‌ها هر دو حوزه استفاده کرد. با توجه به منویات مونسان همکاری خوبی شکل خواهد گرفت که خروجی  خوبی برای مردم خواهد داشت.

او با اشاره به بازگشایی پیست آزادی برای عموم گفت: پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری آزادی و امکانات آموزشی این مجموعه نشان از فعالیت‌های رو به رشد این مجموعه دارد.

اربابی با اشاره به تفاهم‌نامه سال 96 بین این دو نهاد افزود: به تفاهم‌نامه جدیدی نیاز نیست و بر اساس نکات مطرح شده که بر گسترش همکاری‌ها، هم‌افزایی و تعامل فی مابین تأکید شده است آغاز به کار خواهیم کرد.

در ادامه مازیار ناظمی (سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی) بیان کرد: با تأکید وزرای ورزش و جوانان و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌دنبال ایجاد و تقویت موج گردشگری ورزشی هستیم و در همین راستا رالی‌های مشترک بین‌المللی و داخلی برگزار خواهیم کرد.

او با اشاره به تأکید مونسان در خصوص تعامل دو نهاد فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: افزایش هرچه بیشتر این همکاری موجب فعال‌تر شدن حوزه گردشگری ورزشی همچنین بالا رفتن نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه جوانان می‌شوند و این موضوع جزو مأموریت‌های اصلی این دو ارگان محسوب می‌شود.

ناظمی تصریح کرد: با تفاهم و هم‌افزایی میان دو نهاد، راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری آغاز شده است. باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای رشد توسعه این رشته ورزشی گام‌های مثبتی برداریم و به دور از هر گونه اختلاف در راستای مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو باشیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های کانون در سراسر ایران ادامه داد: می‌توانیم در موضوعاتی چون ایمنی، امدادرسانی جاده‌ای، سفیران ایمنی و باشگاه سفیران، اقدامات خوبی انجام دهیم. همچنین با همکاری یکدیگر رالی‌های مشترک داخلی و بین‌المللی که مورد تأکید وزرای ورزش و جوانان و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های هر دو بخش، موج گردشگری ورزشی در کشور ایجاد شود و با تعامل و مشارکت رالی تمدن‌های کهن که پیام‌رسان صلح و دوستی است در کشور برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز