خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مجازی «تصویری از یک تجربه»

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۵۳

موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، با شیوع ویروس کورونا، نمایشگاه مجازی با عنوان تصویری از یک تجربه را در صفحه اینستاگرام خود با محوریت آثار تازه هنرمندان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، عبدالرحیم سیاهکارزاده (مدیر موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) درباره اجرای نمایشگاه مجازی «تصویری از یک تجربه»، گفت: در جریان شیوع ویروس کورونا و خانه‌نشینی هنرمندان، آنها در خانه آثاری را در این مدت خلق کرده‌اند که شاید همگی نتوانند محل نمایش پیدا کنند. طی هماهنگی با هنرمندان قرار شد آثار تولید شده در این مدت، به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی @tajasomi نمایش داده شود. 

سیاهکارزاده در ادامه گفت: هدف ما در این طرح همنشینی هنرهای مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیانی تازه، قابلیت جدید برای بیان هنری و تعامل گسترده و مستمر با هنرمندان و مخاطبان بوده است. 

وی افزود: طرح « تصویری از یک تجربه » از 6 مرداد آغاز شده و تاکنون آثار تازه هنرمندانی مانند؛ خسرو خسروی ـ نقاش ـ حسین تک زارع ـ مجسمه‌ساز ـ محمدعلی بنی‌اسدی ـ نقاش ـ شهربانو نجفی ـ خوشنویس ـ کوروش پارسانژاد ـ طراح گرافیک ـ زهرا درباریان ـ مجسمه‌ساز ـ یزدان سعدی ـ نقاش ـ و حسین محجوبی ـ نقاش ـ منتشر شده است. در ادامه نیز آثار بیش از صد هنرمند دیگر را منتشر می‌کنیم.  

این طرح با ایده و مدیریت امیرحسین محمدپور و کارشناسی هنری خدیجه رجبی و زهرا صالحی و با طراحی گرافیک مهدیه روستایی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز