خبرگزاری کار ایران

تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت در«سلفی ۲۰»+تیزر فراخوان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۵۰

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» از قهرمانان و شهدای سلامت در مبارزه علیه کرونا تقدیر می کند و تیزر فراخوان آن با صدای علیرضا زحمتکش منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» از قهرمانان و شهدای سلامت در مبارزه علیه کرونا تقدیر می‌کند و تیزر فراخوان آن با صدای علیرضا زحمتکش منتشر شده است. 

دبیرخانه این رویداد سینمایی تا ۲۰ شهریور ۹۹ پذیرای آثار فیلمسازان حرفه ای و مردمی است. 

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان، بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی(جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق، آثار حداکثر سه دقیقه ای را از علاقه مندان دریافت می‌کند. 

این جشنواره آنلاین همچنین موضوعاتی از جمله همزیستی با کرونا و تاثیر شیوع آن بر ابعاد و شئون مختلف زندگی اجتماعی از جمله شهر، جامعه، تنهایی انسان معاصر، محیط زیست، سیاست، اقتصاد، عدم خشونت علیه کودکان و زنان، فضای مجازی و... را شامل می‌شود. 

حبیب ایل بیگی، محمدجواد حق شناس، مهرداد خوشبخت، مرجان ریاحی، افشین هاشمی و مریم دوستی، اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هستند.

جزییات و اخبار این رویداد که به همت شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود، در سایت جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com   قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز