خبرگزاری کار ایران

تصویب فاز دوم همکاری‌های وزارت گردشگری، UNESCO و UNWTO

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۸۰

تداوم همکاری‌های مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یونسکو (UNESCO) و سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با تامین مالی اتحادیه اروپا، مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی (مدیر‌کل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری) گفت: بر اساس مکاتبه رسمی از سوی سرپرست دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران به معاونت گردشگری، بودجه فاز دوم ادامه همکاری‌های مشترک برای انجام پروژه تدوین برنامه ملی توسعه گردشگری به تصویب رسید.

رحیمی با بیان اینکه یونسکو پیشتر در جلسه‌ای در قالب ویدئوکنفرانس برای تداوم همکاری‌ها با ایران به منظور مشارکت در انجام پروژه مزبور اعلام آمادگی کرده بود؛ خاطرنشان کرد: تصویب فاز دوم بودجه برای ادامه همکاری‌ها بر مبنای نهایی کردن پروپوزال طرح با کمک فنی مشاوران بین‌المللی (UNWTO) و مشارکت ذینفعان در فرایند تدوین، طی مکاتبه رسمی به معاونت گردشگری اعلام شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران به عنوان هماهنگ‌کننده با مشاوران بین‌المللی طرح، در نامه رسمی خود نسبت به حمایت در بکارگیری نیروی‌های متخصص بین‌المللی طرح با همفکری سازمان جهانی گردشگری(UNWTO)، مشارکت آنها در کمیته فنی پروژه و پوشش هزینه کارشناسان بین‌المللی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز