خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای صنفی نمایش مطرح کرد؛

سینما از اول تا یازدهم شهریور تعطیل است/ «کاکا» بعد از تعطیلات اکران می‌شود/ در انتظار صدور پروانه نمایش فیلم‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۷۰

مرتضی شایسته ضمن بیان اینکه سینما از اول تا یازدهم شهریور تعطیل است، از اکران فیلم سینمایی «کاکا» برای بعد از تعطیلات خبر داد.

مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره مصوبات امروز جلسه شورای صنفی به خبرنگار ایلنا گفت: امروز دو تصمیم گرفته شد که از این قرار است. اول اینکه به مناسبت ایام عزاداری محرم سینماهای کشور از اول تا یازدهم شهریورماه تعطیل بوده و بعد از این ایام از دوازدهم شهریورماه سینماها باز و دایر خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین بعد از ایام عزاداری محرم فیلم سینمایی «کاکا» به تهیه‌کنندگی امیر سماوات و کارگردانی علی سراهنگ اکران خود در سینماها را آغاز می‌کند.

دبیر شورای صنفی نمایش همچنین درباره اکران فیلم‌های خارجی در سینماها نیز توضیح داد: برای اکران فیلم‌های سینمایی خارجی منتظر پروانه نمایش آنها هستیم. پس از آنکه این فیلم‌ها پروانه نمایش خود را دریافت کنند به شورا آمده و درباره اکران آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: روند اکران فیلم‌های خارجی به این صورت است که آنها باید آثار خود را ارائه دهند تا توسط افراد بازبینی شود. پس از آن ما می‌توانیم به فیلم‌هایی که پروانه نمایش می‌گیرند، اجازه اکران دهیم.

گفتنی است حسین محجوب، رویا افشار، مهران احمدی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «کاکا» که از تولیدات سال 94 بوده و پیش از این با مشکلاتی در اکران مواجه شده بود، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز