خبرگزاری کار ایران

اسپانیا و مکزیک میزبان فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۱۲

فیلم «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش به نمایندگی از ایران در جشنواره جهانی Cine Invisible از اسپانیا و mic genero از مکزیک رقابت می‌کند.

به گزارش ایلنا، فیلم «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش به نمایندگی از ایران در جشنواره جهانی Cine Invisible  از اسپانیا و mic genero از مکزیک رقابت می‌کند.

پس از نمایش در چند جشنواره بین‌المللی از جمله جشنواره‌های آمریکا، چین، کانادا، پرتغال، ایتالیا، مجارستان و جمهوری چک  و... این تازه‌ترین و یازدهمین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» در دو کشور دیگر است.

این جشنواره‌ها در چند بخش مختلف ازجمله جایزه توسعه پایدار، حقوق بشر، برابری جنسیتی و بین فرهنگی برگزار خواهد شد.

نویسندگی فیلم «خداحافظ المپیک» را بهنام بروجردی برعهده دارد و رامین راستاد، فرج‌الله گل‌سفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا، طاهره عموزاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دوازدهمین جشنواره جهانی فیلم Cine Invisible بیلبائو اسپانیا  از 15 تا 22 اکتبر( 24 مهرماه تا اول آبان ماه) با محوریت نمایش فیلم‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

همچنین جشنواره mic genero مکزیک نیز از ۱۰ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر ( ۱۹ شهریورماه تا ۲۴ مهرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز