خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات انتخاب جشنواره «سلفی ۲۰» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۳۵

محمدرضا عرب، مرضیه ریاحی، مرتضی خان‌محمد، مریم بحرالعلومی و پویا نبی به عنوان اعضای هیات انتخاب نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰»، محمدرضا عرب، مرضیه ریاحی، مرتضی خان محمد، مریم بحرالعلومی و پویا نبی مسئولیت انتخاب نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» را برعهده خواهند داشت. 

محمدرضا عرب مستندساز، تهیه‌کننده و کارگردان سینما است. وی تاکنون ۳ فیلم سینمایی، ۹ مجموعه مستند، ۷ فیلم مستند و کوتاه داستانی را کارگردانی کرده و تجربه ۶۰ حضور بین‌المللی و ۸۰ حضور ملی و کسب بیش از ۳۰ جایزه معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه کاری خود دارد.

مرضیه ریاحی فیلمساز و سردبیر «پایگاه خبری فیلم کوتاه»، دارای مدرک کارشناسی سینما، عضو بنیاد توسعه سینمای آسیا و اقیانوسیه «نتپک» و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است. وی با فیلم کوتاه «کلاس رانندگی» واجد شرایط رقابت در بخش فیلم کوتاه آکادمی اسکار ۲۰۲۰ بود.

مرتضی خان محمد دارای مدرک کارشناسی سینما و مدیر فیلمبرداری سینما و فیلم‌های بلند داستانی و کوتاه بسیاری بوده است. وی سال گذشته نیز نامزد بهترین فیلمبرداری انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) برای فیلمبرداری «پاندای قرمز» شده بود.

مریم بحرالعلومی نویسنده و کارگردان، مجری طرح و پخش‌کننده جهانی فیلم کوتاه و فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه استانبول است که پیش از این سیمرغ بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کرده و عضو هیات انتخاب دو دوره از جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو و... بوده است. 

پویا نبی فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار، نویسنده و کارگردان سینما و سازنده فیلم‌های کوتاه «ماه عسل»، «سایلنت» و «خوابگردها» است. وی سابقه حضور در بیش از ۳۰ جشنواره ملی و بین‌المللی و کسب جوایز متعددی را در کارنامه کاری خود دارد. 

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در اولین دوره برگزاری خود با موضوع کرونا و تاثیر آن بر شهر، جامعه، افراد و مناسبات، محیط زیست و... پاییز ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه هیات داوران به «یک نگاه خلاق» می‌شود. 

آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد سینمایی به دبیری مریم دوستی ۲۰ شهریور ماه اعلام شده است. فراخوان و جزییات برگزاری در سایت جشنواره و سامانه هاشور به نشانی www.selfie۲۰shortfilmfestival.com و http://hashure.com/  اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز