خبرگزاری کار ایران

وبینار «کرونا و تحولات فرهنگی» با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۱۰۰

افتتاحیه دومین سلسله نشست‌های «کرونا و تحولات فرهنگی»، با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور سید عباس صالحی به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با هدف تحلیل و بررسی تاثیر اپیدمی کرونا بر روابط فرهنگی بین‌المللی، نخستین وبینار از سلسله نشست‌های «کرونا و تحولات فرهنگی» را با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با سخنرانی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس مرتضی وزیر فرهنگ جمهوری لبنان و جمعی از صاحب‌نظران برگزار می‌شود.

در این وبینار که چهارشنبه (۱۵مردادماه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران به صورت زنده از لبنان پخش خواهد شد، الهذیلی استاد ادبیات وتمدن فرانسه در چهارچوب موضوع تاملات مفهمومی پیرامون عصر جهانی‌سازی پساکرونا، هیلانه عطاالله عضو اتحادیه نویسندگان فلسطین_سوریه_ پیرو موضوع اپیدمی کرونا و قلمرو روابط فرهنگی بین‌الملل و طلال عتریسی نویسنده، پژوهشگر و استاد علوم اجتماعی لبنان در قالب موضوع تاب‌آوری نظام فرهنگی بین‌الملل در شرایط بحران کرونا سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مهی خیر بک استاد ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لبنان، جمال زهران دبیرکل جمعیت عربی علوم سیاسی و عضو پارلمان مردمی مصر و الیاس زغیب رئیس شورای سندیکای نویسندگان لبنان به ترتیب در قالب موضوعاتی چون تهدیدهای کرونایی در مناسبات فرهنگی بین‌الملل، ظرفیت‌های نوین روابط فرهنگی بین‌الملل در شرایط پساکرونا و اپیدمی کرونا؛ له یا علیه افسارگسیختگی جهان‌سازی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است برای حضور در این نشست لازم است برنامه  zoom cloud meeting را بروی تلفن همراه و یا رایانه نصب و از طریق رمز ورود ۲۷۵-۰۸۵-۸۹۴۹  وارد جلسه شوید یا از طریق لینک https://us۰۴web.zoom.us/j/۲۷۵۰۸۵۸۹۴۹ نشست را دنبال کنید.

برای دریافت پخش زنده خبرگزاری یونیوز از طریق تلفن همراه به آدرس https://www.u.news.net/ar/۲۰/۱۰/۲۶۷۷/live-%۷C-Unews-Agency.htm  مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز