خبرگزاری کار ایران

بسته حمایتی «مرکز گسترش» از اکران آنلاین فیلم‌های هنری و تجربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۰۲

بسته حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از اکران آنلاین فیلم‌های هنری و تجربی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، این «مرکز» در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان‌ سینمایی در مرحله توزیع و نمایش آثار سینمایی هنری و تجربی و مستندهای سینمایی با شرایط زیر، بسته حمایتی خود را به این شرح اعلام می‌کند:

۱- آثار متقاضیان حمایت، پس از دریافت پروانه نمایش سینمایی، در مرکز بررسی و برای بهره‌مندی از حمایت انتخاب می‌شوند.

۲- حمایت مذکور از ابتدای شهریور ماه ۹۹ صورت خواهد گرفت و پــایان هر مــاه سه فیلم (هر ماه دو فیلم داستانی و یک فیلم مستند) مورد حمایت واقع خواهند شد.

۳- میزان حمایت مرکز برای هر فیلم سینمایی (داستانی: پانصد میلیون ریال و مستند ‌سینمایی: حداکثر سیصد میلیون ریال) خواهد بود که براساس اعلام برنامه تهیه‌کننده شامل: تهیه نسخه نمایش (DCP) و تبلیغات (محیطی و مجازی و...) شروع اکران آنلاین از سوی مرکز و پس از اتمام اکران پرداخت می‌شود.

۴- کلیه امکانات رسانه‌ای مرکز (سایت‌ها و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی) و روابط‌ عمومی از آثار منتخب حمایت لازم را خواهند کرد.

۵- شرایط دریافت حمایت

الف) اکران آنلاین در حداقل یکی از شبکه‌های وی.اُو.دی VOD یا سامانه‌های فراگیر برخط که دارای مجوز فعالیت هستند: (تیوا، فیلم‌گردی، فیلم‌نت، فیلیمو و نمآوا)

ب) شــرط بهره‌مندی از این شیوه‌نامه، عــدم دریافت حمــایت از طــریق مــوسسه هنر و تجربه و انجام تبلیغات کافی از سوی پلت‌فرم یا فیلم انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز