خبرگزاری کار ایران

قدردانی از دو هنرمند معاصر در اجرایی پایانی «جابه‌جایی تئاترشهر؛ یک سانتی‌متر نزدیک‌تر»

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۷۵

پرفورمنس «جابه‌جایی تئاترشهر؛ یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو یکشنبه دوازدهم مرداد ماه با قدردانی از دو هنرمند معاصر کشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، پرفورمنس «جابه‌جایی تئاترشهر؛ یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکی جو یکشنبه دوازدهم مردادماه با قدردانی از پرویز تناولی و بهروز غریب‌پور دو هنرمند معاصر کشورمان به پایان رسید.

«جا‌به‌جایی تئاتر شهر، یک سانتی‌متر نزدیک‌‌تر» تازه‌ترین پروژه اجرایی نصیر ملکی‌جو نویسنده و کارگردان تئاتر بود که روزهای پنجشنبه نهم، جمعه دهم و یکشنبه دوازدهم مرداد در محوطه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر محیطی که محصول مجموعه «کارخانه هنر مدرن» با موسیقی انتخابی Up Coming Funeral اثر علی صمدپور بود، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان (مجریان طرح)، یاسمن رضازاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، مسیح کمالی، کوروس افشار، زینب گرمارودی، محمد مفاخری، امید تیموری، مینا رمضانی (اجرا گران)، زهرا سلیمیان (برنامه‌ریز)، بهنام شاملو، حسین مهدوی (دستیاران کارگردان)، نصیر ملکی‌جو (طراحی لباس و آکسسوار)، کیمیا شاه‌محمدی، فریبا شاه‌محمدی، سمیه خواسته (طراحی و دوخت لباس)، یغما فرجی (ساخت آکسسوار)، شقایق برهمتی (طراح گریم)، مهسا شیخی (طراح گرافیک)، امیر قالیچی (مدیر روابط عمومی)، علی حدادی اصل، پریسا محمدی، شیوا خدابخش (عکاسان)، محمد مقیمی، حمید مهدوی، ثمین موسوی، داود عباسی (فیلمبرداران) گروه اجرایی را تشکیل می دادند.

نصیر ملکی‌جو طی روزهای گذشته علاوه بر اجرای این پروژه محیطی، نمایش «کوکاکولا» را با بازی سیاوش چراغی‌پور و پگاه کاظمی از روز ۲۹ تیر تا ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

 این اثر نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی فروش بلیت تالار قشقایی تئاتر شهر که در چارچوب رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به فاصله‌گذاری تماشاگران تعیین شده بود، با مجموع ۳۴۵ تماشاگر به اجرای خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز