خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه فرهنگی هنری مهرسان و وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۵۶

تفاهم‌نامه همکارى فرهنگى و هنرى بین معاونت فرهنگى و اجتماعى وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى و مؤسسه فرهنگى هنرى مهرسان با هدف توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و کارآفرینى فرهنگى و هنرى منعقد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه‌ای پیرامون انعقاد تفاهمنامه همکاری با حضور ابراهیم صادقى فر، معاون فرهنگى و اجتماعى وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى، شهریار احمدبیگى مدیرکل امور فرهنگى و حسن محمد صادقیان مدیر کل امور اجتماعى وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى، همچنین حسین رفیعیان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگى هنرى مهرسان و امیر عبدالحسینى مدیر هنرى، پژوهشگر و مدرس هنر هفته گذشته در دفتر معاونت فرهنگى وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى برگزار شد.

موضوع این تفاهم همکاری و ‌مشارکت در برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با مضامین کار، کارگر، کارگر ایرانی، کار‌آفرینی، رونق تولید، فرهنگ کار، اشتغال، رفاه اجتماعی، انجمن‌های صنفی فرهنگی و هنری و سایر موارد مرتبط با اهداف و سیاست‌های وزارت کار و تجربه و تخصص مؤسسه مهرسان است.

توسعه همکاری‌ها و مشارکت‌های فرهنگی هنری، تولید بسته‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در فالب کتاب، موسیقی و انیمیشن، فیلم کوتاه و...، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مؤسسه مهرسان در تأسیس و راه‌اندازی موزه ملی کار و خانه فرهنگ کار، زمینه‌سازی لازم برای تحقق رویدادها، جشنواره‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، اکسپو‌ها، کارگاه‌های علمی، عملی و آموزشی و حمایت از طرح‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، آموزشی و پژوهشی از جمله سرفصل‌های این تفاهم است.

همچنین مشارکت در اطلاع‌رسانی و تبلیغ فعالیت‌های مشترک، توجه به ارتقای فرهنگ کار و تمرکز بر مسائل و آسیب‌های احتمالی مرتبط با جامعه کار و کارگر و خانواده آن‌ها، تمرکز بر آموزش‌ها و مهارت‌های فرهنگی و هنری در راستای کارآفرینی، فرهنگ کار و چرخه تولیدات فرهنگی و هنری و ایجاد سازوکار شکل‌گیری اصناف و تعاونی‌های فرهنگی و هنری نیز از دیگر وجوه مورد توجه در این تفاهم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز