خبرگزاری کار ایران

شنوندگان رادیو چهارشنبه‌ها به زیارت امام هشتم می‌روند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۴۹

شنوندگان شبکه رادیویی جوان چهارشنبه‌ شب‌ها زائر آستان مقدس ثامن الحجج و میهمان صحن و سرای بهشت رضا علیه‌السلام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه»، سوار بر امواج رادیویی، مخاطبان و شنوندگان را زائر حرم مطهر امام هشتم می‌کند.

سابقه این برنامه امام رضایی که قرار است همزمان با دهه ولایت و امامت نیز همه روزه پخش شود به ایام دهه کرامت امسال و سالروز ولادت امام رضا بر می‌گردد که مخاطبان را به مدت ۱۰ روز مهمان آستان مبارک امام هشتم شیعیان کرد.

در توضیحات تکمیلی این پروژه آمده است:

«این برنامه نمونه‌ای از رویکرد حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، در شبکه‌های مختلف رادیویی از جمله رادیو جوان برای تولید و پخش برنامه‌های میدانی به ویژه حضور در اماکن متبرکه و رفع خلا محدودیت زیارت و ایجاد فرصت توسّلات و توجّهات به پروردگار با طلب شفاعت و وساطت از ائمّه‌ اطهار(علیهم ‌السّلام) و طلب کمک از آن بزرگواران بنا بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای افزایش فضای معنوی جامعه در این ایام کرونایی است. در واقع برنامه‌سازان «با تو حالم خوبه» در استودیویی سیار و با حضور میدانی در جمع زائران امام رضا علیه‌السلام و ارتباط از پشت بام صحن حرم مطهر آن حضرت قصد دارند حال و هوای آستان رضوی و صحن‌های مطهر امام رئوف همچنین حضور زایران و عاشقان امام هشتم علیه‌السلام را برای مخاطبان گزارش کنند.

شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو در فضای مجازی به صورت زنده بیننده این برنامه باشند. در این چارچوب «نجات یافتگان» از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده است که با همکاری آستان قدس رضوی، هر هفته به شرح حال یکی از بیماران شفا یافته در حرم امام رضا (ع) و از زبان فرد بهبود یافته می‌پردازد.

یکی از قسمت‌های خاص برنامه، «گردشگری در حرم رضوی» است که به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، چهره‌های بزرگ مدفون در جوار مضجع شریف حضرت می‌پردازد.»

 برنامه «با تو حالم خوبه» که در دهه ولایت(از عید قربان تا عید غدیر) از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت زنده شنوندگان رادیو جوان را زائر امام رئوف می‌کند، از این پس هر هفته در چهارشنبه‌های امام رضایی که روز زیارتی این حضرت است نیز حال شنوندگان رادیو جوان را خوب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز