خبرگزاری کار ایران

۱۲۶۰ اثر به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم مقاومت رسید

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۴۳

۱۲۶۰ اثر از آمریکای مرکزی و جنوبی، اروپا، آسیا و خاورمیانه و آفریقا متقاضی حضور در بخش‌های مختلف شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت هستند.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام دبیرخانه بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تاکنون ۴۶۰ اثر از آسیا، ۲۸۰ اثر از آمریکای مرکزی و جنوبی، ۳۲۵ اثر از اروپا و ۹۰ اثر از آفریقا برای شرکت در بخش‌‌های مختلف این رویداد ثبت‌نام شده‌اند.

شایان ذکر است کشورهای هند با ۲۴۸ اثر، ترکیه با ۶۳ اثر، اسپانیا با ۳۰ اثر، برزیل با ۵۱ اثر و روسیه با ۲۹ اثر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند. آثار رسیده به دبیرخانه به ترتیب در بخش‌های مسابقه اصلی، سیدالشهدای مقاومت، مدافعان سلامت و روایت قلم ثبت شده‌اند.

مهلت دریافت اثر برای حضور در بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش و تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» برای اولین بار در همه بخش‌ها به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز