خبرگزاری کار ایران

تعویق در برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن مجسمه‌سازان

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۸۲

​برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن مجسمه‌سازان و انتخابات هیات مدیره جدید به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا انجمن مجسمه سازارن ایران در صفحه رسمی اینستاگرام خود از تعویق برگزاری مجمع عمومی سالانه این انجمن خبر داد.

در این صفحه اینستاگرامی آمده است: بدین وسیله به اطلاع اعضاء محترم انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران می‌رساند همانطور که مستحضرید، زمان قانونی برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن و انتخابات هیات مدیره جدید با وضعیت خاص شیوع کرونا مقارن شده است و از طرفی با اعلام رسمی منع برگزاری مجامع به منظور حفظ سلامت افراد، برگزاری بسیاری از مجامع (از جمله مجمع عمومی خانه هنرمندان و دیگر انجمن های هنری) به بعد موکول شده است.

در این راستا هیات مدیره و بازرس دوره حاضر، ضمن هم اندیشی و با احترام به مسئولیت اجتماعی و قانونی در قبال رعایت پروتکل‌های بهداشتی متناسب با شرایط حاضر، به ناچار برگزاری مجمع عمومی را با امید بهبود شرایط و امکان برگزاری، به بعد موکول کرد.

همچنین در این اثنا، هیات مدیره ضمن مشاوره با مراجع قانونی و هنرمندان پیشکسوت و ... درحال چاره اندیشی برای امکان برگزاری مجمع با حداقل مخاطرات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز