خبرگزاری کار ایران

شباهت قصه مهمان‌های برنامه «مکث» به زندگی امین زندگانی: ما هر سه بچه‌ی طلاق هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۰۷

در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که جمعه و ‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان دو جوان به نام‌های مهبد چشمی و محمد کیایی است.

به گزارش ایلنا، در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که جمعه و ‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان دو جوان به نام‌های مهبد چشمی و محمد کیایی است.

کیایی با تجربه کارتن‌خوابی و اعتیاد پس از ترک حالا به افرادی که مانند گذشته خودش درگیر اعتیاد و بی‌خانمانی هستند کمک می‌کند. چشمی اما ظاهرا جوانی مرفه و بی‌دغدغه به نظر می‌رسد که به صورت اتفاقی با گروهی خیریه که به کارتن‌خواب‌ها کمک می‌کردند همراه و به اصطلاح در این گروه پاگیر شده و این زمینه‌ای برای آشنایی و رفاقتش با کیایی می‌شود.

حال این دو دوست با گذشته‌ای متفاوت اما هدفی مشترک، سال‌هاست رفاقت و در یک جبهه همکاری می‌کنند.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز