خبرگزاری کار ایران

فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۰۱

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با انتشار فراخوان و جزییات اهداف، بخش ها، موضوعات و مقررات فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی برگزار می شود، منتشر شد. 

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به دبیری مریم دوستی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای فیلم‌های حداکثر تا سه دقیقه از فیلمسازان حرفه‌ای و مردمی است.

 موضوعات این جشنواره نیز کرونا و شهر (پایداری اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی، احترام به حقوق کودکان، سالمندان و ...)، کرونا و جامعه (بهداشت و سلامت، نشاط اجتماعی، خانواده، مهربانی و همزیستی، قرنطینه و...)، کرونا و محیط زیست، قهرمانان و شهدای سلامت، زندگی و آرزوهای پساکرونا، کرونا و تنهایی انسان معاصر(تفکر، کتاب، روزمرگی، هنر، تکنولوژی، تجربه های نو و ...)، کرونا و فضای مجازی، کرونا، اقتصاد و سیاست، کرونا و عدم خشونت می شود. 

این جشنواره سینمایی همچنین در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان و بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی(جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق پاییز امسال با همکاری شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می‌شود. 

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» یک رویداد هنری آنلاین بوده و فرآیندهای اداری آن از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد. 

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا ۲۰ شهریور ۹۹ از طریق سایت جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com  و http://hashure.com/   اعلام شده است.   

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با شناسه کاربری @selfie20.sff  در اینستاگرام حضور دارد.

برای مشاهده فراخوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز