خبرگزاری کار ایران

«هدایت خودکار» به چاپ رسید

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۱۸

کتاب «هدایت خودکار» از سوی نشر ترنگ منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «هدایت خودکار» با عنوان فرعی «هنر و علم بیکار نشستن» نوشته اندرو اسمارت با ترجمه رضا اسکندری آذر از سوی نشر ترنگ منتشر شد.

نویسنده این کتاب در تشریح اثر خود می‌گوید: بیکار نشستن یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. تصمیم گرفته‌ام تفکراتم را در این باب با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم بتوانم دیگران را هم متقاعد کنم، به‌رغم اینکه در سرتاسر دنیا، ساعات کاری رو به افزایش‌اند و تمام کتاب‌های مدیریتِ زمانِ موجود در بازار ادعا می‌کنند که شما می‌توانید ـ و باید ـ کار بیشتری به انجام برسانید. پیام این کتاب دقیقاً برعکس این پیام است. شما باید کار کمتری به انجام برسانید؛ در واقع، باید بیکار بنشینید. شواهد موجود در علم عصب‌شناسی حاکی از این‌اند که مغز شما، حتی در همین لحظه، به استراحت نیاز دارد. اگرچه ذهن ما به‌شکل زیبایی، برای فعالیت چشمگیر تکامل پیدا کرده، برای اینکه بتواند به‌شکل عادی کار کند، نیاز به بیکار نشستن ـ آن هم به‌مقدار زیاد ـ دارد.

اندرو اسمارت معتقد است که ما زیادی هدفمند و جهت‌داریم؛ باید اغلب اوقات، خودمان را در حالت اتوپایلوت قرار دهیم. منظورش از اتوپایلوت هم سیستمی است برای کنترل کردن هواپیما، بدون وجود هیچ گونه اقدام از سوی خلبان. 

«هدایت خودکار» در ۱۷۲ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان به کتابفروشی‌ها راه یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز