خبرگزاری کار ایران

اکران آنلاین مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» با مدیریت حسام‌الدین آشنا

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۰۹

رونمایی و اکران آنلاین مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی، روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ در تالار تدبیر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گفتگو درباره مسائل پیش روی کشور، مقدمه لازم برای شناخت دقیق مسائل و یافتن راهکارهایی بهینه برای مواجهه با آن‌ها است. از این منظر «مستندهای تحلیلی» یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برجسته ساختن مسائل ملی و ایجاد زمینه برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مهم کشور در حوزه‌های گوناگون است.

بر همین اساس جلسه رونمایی و اکران مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» با موضوع بهره‌وری پایین کشاورزی در ایران و عوامل موثر بر پیدایش این وضعیت، روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

مدیریت این نشست برعهده حسام‌الدین آشنا (مشاور رییس‌جمهور و رییس مرکز) است و از وزیران و نمایندگان وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی، نیرو، امورخارجه، علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صمت دعوت به‌عمل آمده است تا پس از تماشای مستند، به بحث و تبادل نظر درباره مستند و موضوع آن بپردازند.

 مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» نخستین مستندی است به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید،عرضه،صادرات،واردات،قاچاق،دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌‌ها می‌پردازد که در ۸ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه شده است.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز