خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای حوزه کودک و نوجوان؛

ساخت و تجهیز استودیوهای جدید تلویزیونی در کانون پرورش فکری

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۶۶

دو استودیو ویژه تلویزیونی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، این دو استودیو با نام‌های «آفرینش» و «امید» در حوزه کودک و نوجوان و با امکانات و تجهیزات حرفه‌ای و مشارکت صدا و سیمای جمهوری اسلامی و بخش خصوصی آماده شده است.

این استودیوها با مساحت ۱۹۰۰ مترمربع در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک قدس تهران قرار دارد.

کانون این استودیوها را با هدف تولید برنامه‌های تلویزیونی، رسانه‌ای و آموزشی برای استفاده در رسانه ملی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های کانون راه‌اندازی کرده است.

شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کانون و ممنوعیت حضور کودکان و نوجوانان در محیط‌های جمعی باعث شد تا کانون بسیاری از فعالیت‌هایش را به فضای مجازی و پرتال اینترنتی‌اش منتقل کند و این بستر جدید با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

اکنون در حالی که فعالیت‌های تابستانی کانون نیز در فضای مجازی آغاز شده است لزوم طراحی و تهیه برنامه‌های آموزشی و تلویزیونی حرفه‌ای بیش از پیش به چشم می‌خورد که این اتفاق می‌تواند در استودیوهای جدید کانون انجام شود. 

این دو استودیو در هفته‌ی آینده با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری و مدیر شبکه امید افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز