خبرگزاری کار ایران

محمد‌حسن نجم:

«بچه‌ای با جوراب قرمز» به مهاجرت و مشکلات آن می‌پردازد/ تنوع لوکیشن از شرق تا شمال غرب ایران

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۵۳

محمد‌حسن نجم می‌گوید: فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» به موضوعات مهمی ازجمله مهاجرت و مشکلات آن پرداخته است ولی متاسفانه این فیلم آنطور که باید دیده نشد.

محمد‌حسن نجم (تهیه‌کننده) درباره فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» به ایلنا گفت: من از سال ۱۳۹۳ با خداداد جلالی آشنا شدم که آن زمان مشغول پیش‌تولید فیلم «زنی با ارابه چوبی» بودیم. فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» ساخته شده بود و در آن زمان تصمیم گرفتیم برای اکران اقدام کنیم که این فیلم را برای جشنواره‌های معتبر فرستادیم و خوشبختانه مورد توجه بسیاری از  جشنواره‌های بین‌المللی قرار گرفت.

این تهیه‌کننده افزود: فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به موضوعات مهمی ازجمله مهاجرت و مشکلات آن پرداخته است ولی متاسفانه آنطور که باید در کشور خودمان دیده نشد در صورتی که این نوع فیلم‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، زیرا به موضوعات مهمی پرداخته است.

وی در ادامه تاکید کرد: موضوع این فیلم خیلی خوب و پر بار بوده و خداداد جلالی به خوبی توانسته موضوع فیلم را نشان دهد. همچنین از نظر فیلمبرداری و صدا بی‌عیب و نقص است و موسیقی خوبی برای آن ساخته شده که سبب تولید مجموعه خوبی شده است. همچنین بازیگران واقعا زحمت کشیده‌اند و نقش‌های خود را به خوبی ایفا کرده‌اند. مهم‌ترین موضوع این است که این فیلم از شرق ایران تا شمال غرب لوکیشن دارد که با اینکه کار هنرمندان سخت شده ولی سبب شده مخاطب فیلم خوبی ببیند.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: خداداد جلالی کارگردانی است که می‌داند چه می‌خواهد و از نظر کارگردانی می‌تواند کل گروه را مدیریت کند. فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» ایثار و فداکاری یک مادر را هم نشان می‌دهد که از جان خود می‌گذرد تا فرزندش در صلح و سلامت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز