خبرگزاری کار ایران

۳۰ گروه نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان بازدید می کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۴۹

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در دور جدیدی از بازدیدهای نظارتی ۳۰گروه از کارشناسان این اداره کل از تاسیسات گردشگری سطح استان بازدید می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فریدون فعالی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان) با اشاره به آنکه ۳۰ گروه نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان بازدید می‌کنند، گفت: این گروه‌های نظارتی در نقاط مختلف این استان حضور پیدا کرده و از نزدیک بر عملکرد تاسیسات گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های تفریحی و پذیرایی و... نظارت می‌کنند.

او افزود:بازدید های مذکور در راستای افزایش سطح کیفیت خدمات و بالا بردن میزان رضایت‌مندی گردشگران و همچنین بررسی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

فعالی تصریح کرد: به واحدهای گردشگری که موازین و اصول بهداشتی را رعایت نکنند اخطار داده می‌شود و درصورت عدم رعایت دوباره واحد مورد نظر پلمب خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این طرح در تالارهای پذیرایی با همکاری و مشارکت دستگاه‌هایی همچون اداره بهداشت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح مذکور به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف در حوزه تاسیسات و مراکز گردشگری این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز