خبرگزاری کار ایران

کودکان افغانستانی پذیرای آثار انتشارات علمی و فرهنگی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۴۸

بیش از ۸۰۰ جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد.

به گزارش ایلنا، در آستانه هفته تامین اجتماعی و با حضور مدیر‌عامل و جمعی از مدیران موسسه انتشارات علمی و فرهنگی، ۲۰۰ بسته شامل بیش از ۸۰۰ جلد کتاب از تولیدات بخش کودک و نوجوان موسسه (پرنده آبی) به کودکان محصل افغانستانی اهدا شد.

این بسته‌ها در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان موسسه انتشارات علمی و فرهنگی بسته بندی شده بود و عصر روز یکشنبه با حضور نادره رضایی مدیرعامل موسسه در محل مدرسه فرهنگ که ویژه تحصیل کودکان افغانستانی و مهاجر در ایران است به آنها اهدا شد.

از جمله کتاب‌های اهدا شده در این بسته‌های می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه ۱۰ جلدی مگسک‌ها»، « من بهترین بچه خرس دنیا نیستم، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... را می‌توان نام برد.

انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و نیز ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز