خبرگزاری کار ایران

چرا همزمان با توقف اکران «شنای پروانه» فیلم دیگری روی پرده می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۷۹

با وجود اینکه «شنای پروانه» تمام قواعد و قانون‌های اکران فیلم در سینما را تغییر داده، به گفته برخی منتقدان این فیلم همچنان از امتیازات ویژه شورای صنفی نمایش برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول صدرعاملی روز گذشته از توقف اکران فیلم «شنای پروانه» خبر داد و اعلام کرد که در شرایط کنونی توقف نمایش فیلم را به کادر درمان تقدیم می‌کنیم و بعد از دهه اول محرم مجددا «شنای پروانه» روی پرده سینماها می‌آید. این تصمیم که به گفته صدرعاملی با موافقت شورای صنفی نمایش همراه شده، از جهات مختلف قابل بررسی است.

اگر توقف اکران یک فیلم هدیه‌ای به کادر درمان است، چرا فیلم «زن‌ها فرشته‌اند۲» از همان روزی که شنای پروانه متوقف می‌شود، روی پرده می‌آید؟

اکران فیلم «شنای پروانه» از همان ابتدا با حواشی بسیاری همراه بود. به عنوان مثال بر اساس اعلام شورای صنفی ابتدا قرار بود که از اول تیرماه روی پرده برود و در سه روز ابتدایی نیز با قیمتی نیم بها به مخاطبان ارائه شود اما این فیلم بعد از مذاکرات فراوان از روز چهارشنبه ۴ تیرماه که دیگر بلیت سینما نیم‌بها نبود، به نمایش گذاشته شد. به‌نظر می‌رسد شورای صنفی نمایش به این فیلم امتیازات فراوانی داده که از جمله آنها می‌توان به محاسبه نشدن سه هفته اول اکران «شنای پروانه» در زمان کلی اکران آن اشاره کرد. با وجود انصراف از ادامه اکران، مشخص نیست که آیا شورای صنفی امتیازات داده را پس می‌گیرد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز