خبرگزاری کار ایران

کنسرت آنلاین گروه موسیقی «همنوازان آسمان» در آلمان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۳۲

گروه موسیقی «همنوازان آسمان» به سرپرستی و آهنگسازی مجید درخشانی هشتم آگوست در کلیسای «ELI-JA» واقع در کشور آلمان کنسرت آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید درخشانی (نوازنده و آهنگساز) در صفحه شخصی خود از کنسرت اینترنتی گروه «همنوازان آسمان» خبر داده است.

طبق گفته مجید درخشانی این کنسرت ۸ آگوست ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و محل ضبط و اجرای آن کلیسای «ELI-JA» در شهر زاربروکن آلمان خواهد بود.

علاقمندان برای خرید بلیت و دریافت لینک تماشای آنلاین می‌توانند در تاریخ ۸ آگوست به وب سایت www.asman.camotec.de مراجعه کنند.

اعضای گروه «همنوازان آسمان» به سرپرستی و آهنگسازی مجید درخشانی عبارتند از مهدی توکلیان، دلژین و فریبا ویسی (خواننده)، رضا زالپور (نوازنده نی)، سعید زمانی (نوازنده سنتور)، جواد صارم‌پور (نوازنده ویلن)، فرهنگ مشتاق (نوازنده کمانچه)، مرضیه مهدیه (نوازنده عود)، رامین رحمی (نوازنده تنبک)، مصطفی نریمانی (نوازنده دف و دایره)، مجیددرخشانی، نیما نوری، سپهر لاجوردی و شهاب آذین‌مهر (نوازندگان تار)، الکساندره آری پیاتزا (نوازنده کنترباس) و به‌آ ماگدالنا زالابرگر (نوازنده ویلنسل).

کنسرت آنلاین گروه موسیقی «همنوازان آسمان» در  آلمان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز