خبرگزاری کار ایران

معرفی هیأت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مقاومت

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۲۷

با حکم دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، اعضای هیأت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به‌ گزارش ایلنا، حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت طی احکامی جداگانه مهرداد رایانی‎مخصوص، محمود فرهنگ، امیر نصیربیگی، احسان زیورعالم و مهدی کاموس را به‌عنوان هیأت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای معرفی و منصوب کرد.

مهرداد رایانی‌مخصوص نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کشور از فعالان تئاتر دفاع مقدس به‌شمار می‌رود و تاکنون آثار متعددی را در این عرصه به‌ روی صحنه برده است. وی هم‌ اکنون مدیریت انتشارات نمایش را برعهده دارد.

محمود فرهنگ کارگردان، نویسنده و فعال فرهنگی است که کارگردانی آثار پرمخاطبی چون «خورشید کاروان» و «از خاک تا افلاک» در کارنامه هنری وی دیده می‌شود و در حال حاضر مدیر دفتر نمایش‌های آیینی مرکز هنرهای نمایشی است.

امیر نصیربیگی نویسنده، کارگردان و مدیر فرهنگی است که از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و کارگردانی چندین اثر نمایشی اشاره کرد.

احسان زیورعالم منتقد، مترجم، نویسنده، مدرس و روزنامه‌نگار که از جمله سوابق وی ترجمه چندین اثر هنری است. همچنین تدریس در مراکز علمی و همکاری با جراید و نشریات تخصصی تئاتری در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.

مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات داستانی و نمایشی است. مدیریت دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نگارش چندین اثر نمایشی، همچنین رتبه اول و دوم نویسندگی در جشنواره تئاتر فجر و نیز عضویت در شورای عالی تئاتر بسیج، از سوابق وی به‌شمار می‌رود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری به دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز