خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد:

اکران فیلم سیروس الوند با یک هفته تاخیر/ چند فیلم متقاضی اکران در سینما هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۱۷

دبیر شورای صنفی نمایش ضمن بیان اینکه اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند که قرار بود چهارشنبه همین هفته اکران شود، با یک هفته تاخیر روی پرده سینماها می‌رود، گفت: فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲» ساخته آرش معیریان از چهارشنبه ۲۵ تیرماه نمایش خود را آغاز کند.

مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش به خبرنگار ایلنا گفت: همانطور که در جلسه قبلی نیز مشخص شده بود، قرار شد تا فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲» ساخته آرش معیریان از چهارشنبه ۲۵ تیرماه نمایش خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند نیز از این چهارشنبه آغاز شود اما باتوجه به اینکه صاحبان این فیلم اعلام کرده‌اند که این اثر کارهایی دارد، از همین رو تصمیم بر این شد که یک هفته به این فیلم فرصت دهیم. به این ترتیب اکران این اثر از چهارشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

شایسته همچنین درباره اینکه آیا فیلم دیگری جایگزین فیلم «پیشی‌میشی» ساخته حسین قناعت که چندی پیش از اکران انصراف داد نمی‌شود، بیان کرد: چند فیلم برای اکران اعلام آمادگی کرده‌اند که در جلسه هفته آینده شورا آن را بررسی کرده و در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

دبیر شورای صنفی نمایش همچنین در پاسخ به این پرسش که باتوجه به قانون نظام‌نامه اکران که فیلم‌های انصرافی را ۶ ماه از اکران محروم می‌کند، فیلم «پیشی میشی» نیز شامل این محرومیت می‌شود، اظهار داشت: باتوجه به شرایط خاص کنونی امیدواریم که این فیلم نیز شامل محرومیت نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز