خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

محمدرضا خاکی به کرونا مبتلا شد/ از دنیا بروم، کسی باخبر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۰۸

محمدرضا خاکی، کارگردان سینمای ایران به کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا خاکی، کارگردان سینمای ایران به کرونا مبتلا شد.

او که کار گردانی فیلم‌های مختلفی همچون «مهر مادر»، «یاران بی‌نشان»، «خط آفتاب»، «نوای شیدایی»، «سرایدار» و سریال پلیسی «هفت» را برعهده داشته، ضمن تایید این خبر به ایلنا گفت: ۱۵ روز پیش علائم خفیفی از بیماری را حس کردم و خود را قرنطینه کردم. حالم خوب بود تا ۵ روز قبل که ناگهان علائم شدید پیدا کردم. به طوری که سر و قلبم از درد در حال ترکیدن بود. اکنون نیز در شرایطی هستم که انگار کمر و دستانم می‌خواهند از وسط نصف شوند.

خاکی درباره اینکه چرا در بیمارستان تحت مداوا نیست، اظهار داشت: چند روز قبل برای ویزیت به بیمارستان رفتم. پزشک معالج بعد از معاینه من گفت که بدترین نوع کرونا را گرفته‌ای و باوجود کامل بودن ظرفیت آی‌سی‌یو بیمارستان از پرسنل بیمارستان خواست که فورا یک جا برای من خالی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی شرایط بیمارستان را دیدم، خیلی ترسیدم و فرار کردم و اکنون نیز در خانه قرنطینه هستم. بسیاری از پزشکان نیز معتقدند که ماندن در خانه بهتر از بیمارستان است. چون اگر در بیمارستان می‌ماندم امکان داشت که چند مرض دیگر هم بگیرم.

این کارگردان در پایان گفت: قرنطینه خیلی حس بدی است. چون بیمارم هیچکس نمی‌تواند به ملاقاتم بیاید و از طرفی اگر دوام نیارم هم شاید کسی متوجه مرگم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز