خبرگزاری کار ایران

رفع موانع فیلم‌تئاترها/ آمادگی تیوال برای پوشش و عرضه سراسری آثار

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۱۰

سامانه تماشای آنلاین فیلم‌تئاترها در سایت تیوال بازگشایی و کلیت این روند با تفاهم مرکز هنرهای نمایشی و معاونت سینمایی تسهیل شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سایت تیوال اعلام کرد سامانه تماشای آنلاین فیلم‌تئاترها که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در تیوال رونمایی‌ شد و با استقبال گسترده مخاطبان و هنرمندان تئاتر روبرو و سپس از سوی وزارت ارشاد توقیف شده‌بود، با مطالبه‌گری متحد و قانون‌مند هنرمندان این حوزه، شامل بیانیه‌ای با بیش از ۲۵۰ امضا از هنرمندان سرشناس کشور و پیگیری‌های تیوال در تعامل با مرکز هنرهای نمایشی، معاونت سینمایی و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، سرانجام پس از یک ماه به نتیجه‌رسید و علاوه بر بازگشایی این بخش و آغاز فروش آنلاین فیلم‌تئاترها، کلیت این روند نیز با تفاهم مرکز هنرهای نمایشی و معاونت سینمایی تسهیل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سایت تیوال، عملکرد چابک و آگاهانه ساترا در امور مجوزی حوزه VOD نیز در این مسیر تعیین‌کننده بوده‌ است.

بر این اساس تیوال آمادگی کامل خود را برای معرفی و عرضه آثار ضبط‌شده نمایشی، با هدف گسترش این هنر در سطح کشور و البته حفظ تعامل تئاتر و مردم در شرایط خاص دوره شیوع کرونا اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز