خبرگزاری کار ایران

از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون؛

«عروسک نخی» از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۳۹

کتاب تصویری «عروسک نخی» به نویسندگی و تصویرگری محبوبه یزدانی، به تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، کتاب تصویری «عروسک نخی» که از «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون است، خردسالان را با دنیای عروسک‌های دست‌ساز و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آشنا می‌کند.

این کتاب داستان دختر کوچکی است که بعد از دیدن یک نمایش عروسکی به عروسک‌های خیمه‌شب بازی علاقه‌مند می‌شود. مادر سارا عروسکی برایش می‌دوزد و سارا نمایش را آغاز می‌کند. اما بعد از گره خوردن نخ‌های عروسک، چالش‌های سارا و عروسکش شروع می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «وقتی سارا خواست نمایش را شروع کند، نخ‌های عروسک به هم گره خورده بودند. عروسک جیغ کشید: «آاای دستااام... وااای موهاام... آخ پاهااام.» سارا دلگیر شد. عروسک هم غمگین و بداخلاق شد. بالاخره عروسک گفت: «وااای... خسته شدم... خسته و درمونده شدم...»

بر این اساس، کتاب «عروسک نخی» با هدف ایجاد احساس جستجوگری و در قالب «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون تولید شده است. مخاطب این کتاب گروه سنی «نوباوه» (بالای ۴ سال) است.

یادآوری می‌شود کتاب‌های مرغک با تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی به خردسالان کمک می‌کند تا دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و بشناسند. برانگیختن نگاه کنجکاوانه به دنیای پیرامون و پرورش ذهن دیگر کاربردهای این کتاب‌ها است.

کتاب ۲۸ صفحه‌ای «عروسک نخی» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را به قیمت ۱۲هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز