خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

موزه‌های آذربایجان شرقی یک هفته تعطیل هستند/ هتل‌ها و بازار تبریز باز هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۲۲

مدیرکل میراث و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به آنکه موزه‌های این استان بنابر دستور ستاد کرونا استانی به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود از ادامه فعالیت تاسیسات گردشگری و هتل‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باتوجه به آنکه استان‌هایی مانند خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی یا بازگشایی مراکزی ازجمله موزه‌ها و بناهای تاریخی و تاسیسات گردشگری به ستاد استانی واگذار شده است.

احمد حمزه‌زاده (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی) با اشاره به اطلاعیه جدید ستاد کرونا استان درخصوص تعطیلی موزه‌ها گفت: موزه‌های استان از روز گذشته تعطیل شده‌اند و این تعطیلی به مدت یک هفته خواهد بود.

او درخصوص فعالیت هتل‌ها و مراکز گردشگری نیز گفت: هتل‌ها و سایر مراکز و تاسیسات گردشگری همچنان فعال خواهند بود و هنوز دستوری مبنی بر تعطیلی این مراکز از سوی ستاد استانی کرونا اعلام نشده است.

به گفته حمزه‌زاده، تنها مصوبه‌ای که ستاد کرونا در حوزه میراث و گردشگری اعلام کرده است، تعطیلی موزه‌هاست و بازار تبریز و سایر بخش‌های گردشگری و میراثی استان تابع تصمیمات ستاد کرونا خواهد بود چنانکه در نوروز نیز تصمیماتی درخصوص تعطیلی یک ماهه این مراکز گرفته شد و بازار تبریز که ازجمله میراث جهانی استان به حساب می‌آید نیز تعطیل شد. اما درحال حاضر هنوز اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی بازارتبریز اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز