خبرگزاری کار ایران

تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت سیروس گرجستانی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۷۳

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید محمد طباطبایی حسینی با صدور پیامی درگذشت سیروس گرجستانی؛ بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید محمد طباطبائی به این شرح است:

خبر درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را ناباورانه شنیدیم و هنوز با آن کنار نیامده‌ایم. استفاده از واژه مرحوم و زنده یاد برای هنرمند پیشکسوت؛ سیروس گرجستانی سخت است چه اینکه او سرشار از زندگی بود. خاطراتی که از او به جا مانده با مهربانی و محبت همراه است. جناب گرجستانی در بازیگری در هر سه رشته تئاتر، سینما و تلویزیون دارای شناسنامه پربار و قابل اعتنایی است. او را اگرچه این سال‌ها بیشتر در قاب تلویزیون و بر پرده سینما دیده‌ایم اما تا میانه‌های دهه ۷۰ یکی از بازیگران شاخص تئاتر کشور بود و شاید یکی از حسرت‌های نسل جوان ندیدن زنده‌یاد گرجستانی روی صحنه تئاتر باشد.  اینجانب درگذشت این هنرمند عزیز و عضو محترم موسسه هنرمندان پیشکسوت را به خانواده محترم‌شان به ویژه به همسر و فرزندان ایشان و نیز به هنرمندان عزیز تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز