خبرگزاری کار ایران

انیمیشن «خانه صورتی» آماده نمایش شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۹۲۰

فیلم انیمیشن «خانه صورتی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نازیلا رجائیه آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا، فیلم انیمیشن «خانه صورتی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نازیلا رجائیه که مضمونی در نقد استفاده بی‌رویه از فضای مجازی دارد، آماده نمایش شد. این فیلم از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

«خانه صورتی» داستان دختری است که به واسطه اینترنت و دنیای مجازی، هویت اصلی و حتی شکل ظاهری خود را فراموش می‌کند.

نازیلا رجائیه درباره ساخت این انیمیشن گفت: امروزه در اطراف خود می‌بینیم که چگونه استفاده از اینترنت فراگیر شده است. من چند نمونه از افرادی را دیدم که به دلیل استفاده بی‌رویه از فضای مجازی بیمار شدند و حتی کارشان به بیمارستان کشیده شده است به همین دلیل ایده ساخت این انیمیشن و نقد این موضوع به شیوه‌ای فانتزی در ذهنم شکل گرفت.

ساخت این انیمیشن کوتاه ۲ بُعدی حدود یکس ال به طول انجامیده و هم‌اینک آماده نمایش شده است.

عوامل تولید «خانه صورتی» عبارتند از طراح استوری‌بُرد، کارگردان و تهیه‌کننده: نازیلا رجائیه، نویسنده: نازیلا رجائیه، فرناز رجائیه، کانسپت: شهاب‌الدین سعیدی شایگان، طراح کاراکتر: شقایق صحرایی، طراح بک‌گراند: مونا یزدی، سپیده عسگری، انیماتور: نسترن حسنی، کامپوزیت: محمدرضا رستمی، صداگذار: بهزاد مهدی‌زاده، موسیقی: علیرضا حسینی، صداپیشگان: محسن ارشدی، رونیکا شفیع‌اف، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز