خبرگزاری کار ایران

بررسی همکاری‌های مشترک بنیاد رودکی و اپرای وین

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۲۸

مدیرعامل بنیاد رودکی و معاون فنی اپرای دولتی وین از طریق ویدئو کنفرانس درباره همکاری‌های مشترک از جمله نوسازی تالار وحدت گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بنیاد رودکی و  معاون فنی اپرای دولتی وین از طریق ویدئو کنفرانس درباره همکاری‌های مشترک از جمله نوسازی تالار وحدت گفت‌و‌گو کردند.

در این رویداد که با حضور الکساندر ریگر  (معاون سفیر و رییس انجمن فرهنگی اتریش) در ایران برگزار شد، مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد رودکی) و کریستوفر ویدورا (معاون فنی اپرای دولتی وین) در خصوص توسعه همکاری‌های هنری بحث و تبادل نظر کردند.

با توجه به ویژگی‌های مشترک تالار وحدت و سالن اپرای وین، تجهیز، بازسازی و نوسازی بخش ماشینری و فنی  تالار وحدت و همچنین ارایه مشاوره در استانداردسازی تجهیزات نگهداری سازها و نت‌ها از نکات مهم این کنفرانس ویدئویی بود.

در این جلسه دو طرف با اشاره به شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهان و محدودیت‌های برگزاری برنامه‌های هنری با حضور هنرمندان، در مورد شیوه‌های نوین افزایش تعاملات هنری میان دو کشور مذاکراتی کردند؛ برگزاری اجراهای مشترک و تشکیل مسترکلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود.

همچنین با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مطرح برای بازگشایی تالارهای هنری، دو طرف بر تبادل تجربیات خود در این زمینه تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز