خبرگزاری کار ایران

پایان مراحل فنی «سربست»

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۴۵

فیلم کوتاه «سربست» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی میلاد منصوری مراحل فنی خود را به پایان می‌رساند.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «سربست» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی میلاد منصوری مراحل فنی خود را به پایان می‌رساند.

فیلم‌برداری این فیلم کوتاه پایان اردیبهشت ماه به پایان رسید و مراحل فنی خود را به سر می‌رساند و خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی حاضر می‌کند.

در توضیحات این اثر چنین آمده است: «آقا رسول، صابون!» و این فیلم کوتاه به معضلات سربازان می‌پردازد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علی سام صادقی، آرین رضایی، امین مظاهری - امیر سجاد طبسی، میلاد عرب، اشکان عظیمیان و با حضور دنیز متوسلی.

از دیگر عوامل می‌توان به دنیز متوسلی (سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی)، مهدی رضایی (مدیر فیلم‌برداری)، جعفر علیان (مدیر صدابرداری)، محمدرضا میرباقری (طراح گریم)، علی سعیدی (طراح صحنه و لباس)، حسام موفق (تدوین)، پویان آقابابایی (اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه بصری)، علی نوری (صداگذاری)، مریم مشهور (منشی صحنه)، کیمیا پور احمد (دستیار اول کارگردان)، اشکان میرزایی (دستیار اول و مدیر صحنه)، اسماعیل سلطانی و علی محکی (دستیاران کارگردان)، بتینا ابوالقاسمی (مجری گریم)، شقایق علیمحمدی (عکاس)، کیمیا پوراحمد (ساخت تیزر)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای) و پویا مهری (پخش فیلم) اشاره کرد.

این فیلم کوتاه با پایان مراحل فنی خود در راه جشنواره‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز