خبرگزاری کار ایران

دنیای متنوع اعداد برای تقویت مغز روانه بازار کتاب شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۰۸

"جادوی معماها" دنیای متنوع، رنگارنگ و جذاب است که شما را مشتاق می‌کند تا پایان با آن همراه شوید و توانایی مغر خود را تقویت کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب "جادوی معماها" یک مجموعه ۶ جلدی است که در هر مجموعه معماهای شگفت انگیزی برای تیزهوشان و به منظور تقویت هوش منطقی، IQ، تفکر خلاق و توانایی حل مسئله طرح شده که با حل آن لذتی شگرف را تجربه خواهند کرد. ضمن آنکه پاسخ نامه این سئوالات نیز همراه با این مجموعه منتشر شده که مخاطبان می‌توانند از آن طریق نتیجه تفکر و پاسخ‌های خود را ببینند.

این مجموعه شامل کتاب‌هایی از جمله؛ جادوی معماها ۱ (۶۱ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)،(سطح آسان)، جادوی معماها ۲ (۶۱ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)،(سطح آسان)، جادوی معماها ۳ (۷۱ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)، (سطح متوسط)، جادوی معماها ۴ (۷۱ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)، (سطح متوسط)، جادوی معماها ۵ (۷۳ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)، (سطح سخت)، جادوی معماها ۶ (۷۲ معمای شگفت انگیز برای تیزهوشان)، (سطح سخت) است.

شما در این مجموعه با معماهای شگفت انگیزی رو به رو هستید که برای حل اغلب آنها به چیزی بیش از دانستن محاسبات ساده ریاضی نیاز ندارید؛ فقط باید از دقت، منطق، هوش و خلاقیت خود استفاده کنید. "جادوی معماها" دنیای متنوع، رنگارنگ و جذاب است که شما را مشتاق می‌کند تا پایان با آن همراه شوید و توانایی مغر خود را تقویت کنید.

این مجموعه کتاب توسط جمعی از نویسندگان (گروه ریاضی لندن) تالیف شده و امیرحسین میرزائیان آن را ترجمه کرده است. فریدون حقیقی تصویرگر و طاهره شاه محمدی نیز ایده‌پردازی و تنظیم‌کننده این مجموعه کتاب است که زیر نظر گروه برنامه‌ریزی آموزشی موسسه نشر و تحقیقات ذکر چاپ و روانه بازار شده است.

مجموعه کتاب "جادوی معماها" در رده گروه‌بندی آموزشی نوجوان بیش از ۱۲ سال قرار دارد و هریک از کتاب‌های این مجموعه ۶ جلدی با قیمت ۱۲ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز