خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات امنای جدید وزارت ارشاد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۸۳

قرار است در اولین نشست هیات امنای موسسه جدید که به زودی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؛ ساختار و عنوان دقیق موسسه فراگیر جدید معاونت فرهنگی مشخص شود و روند ساماندهی به آخرین منزل خود برسد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، قرار است در اولین نشست هیات امنای موسسه جدید که به زودی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؛ ساختار و عنوان دقیق موسسه فراگیر جدید معاونت فرهنگی مشخص شود و روند ساماندهی به آخرین منزل خود برسد.

این معاونت اطلاعیه‌ای را دربارۀ روند ساماندهی موسسات تابعۀ خود منتشر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:
«معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیات امنا و هیات مدیره و مدیران عامل موسسه‌های خانه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، امیدوار است با بهره‌مندی از تجربه‌های صاحب‌نظران در قالب هیات امنای جدید موسسه و نیز با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص در بخش‌های گوناگون اداری موسسه جدید، حرکت در راهی را که به سوی آینده گشوده است با شتاب به سرانجام رساند.
ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی،  استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی‌، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.
از همه کسانی که با تایید و یا حتی نقد مراحل گوناگون ساماندهی موسسات ما را در جهت برداشتن گام‌های درست، راهنمایی و تشویق کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در عمل، درستیِ این تصمیم را نشان دهیم.
از همه کارکنان شریف این موسسات که در طول سال گذشته گاهی به حق و گاهی بر اساس شایعه‌ها نگرانی‌هایی داشتند اما با بزرگواری به این روند کمک کردند، تشکر می‌کنیم.
معاونت امور فرهنگی از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ساماندهی موسسات حمایت‌ و راهنمایی‌های خود را از ما دریغ نکردند قدردانی می‌کند. بر این اساس بعد از گفت‌وگوها و بررسی‌های صورت گرفته اعضای هیئت امنای موسسه جدید که با تایید و امضای وزیر محترم به شرح ذیل اعلام می‌شود: 
 
سر کار خانم لادن حیدری و آقایان محمد علی مهدوی‌راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن  جوادی.
 
متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای هیئت امنای موسسه فراگیر معاونت فرهنگی به این شرح است: 
 
اکنون که با همدلی و همراهی اصحاب نشر و ادبیات کشور در آستانه تشکیل موسسه‌ای فراگیر هستیم، انتظار می‌رود با درایت و تدبیر جنابعالی این موسسه با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین فرهنگی به موسسه پیشران و پیشتاز عرصه فرهنگ و ادبیات کشور مبدل گردد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز