خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان خبر داد:

نمایشگاه تابستانی صنایع‌دستی در کرمان برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۰۲

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: نمایشگاه تابستانی صنایع‌دستی از امروز به مدت ۱۰ روز در هتل پارس کرمان برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، فریدون فعالی (مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان) با اشاره به اینکه نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان با ۴۰ غرفه برپا می‌شود، افزود: در این نمایشگاه رشته‌های هنری همچون پته‌دوزی، قلم‌زنی روی مس، زیورآلات قیمتی و نیمه قیمتی، هنرهای چوبی، گلیم بافی و... به معرض نمایش و فروش درمی‌آید.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه تولید زنده برخی از هنرهای سنتی استان کرمان را خواهیم داشت، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمان پیوند بین صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین هم‌افزایی هرچه بیشتر این دو صنعت است، تصریح کرد: زمانی که صنایع دستی و زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها در کنار هم قرار گیرند، این پیوند برقرار می‌شود و جذابیت‌های گردشگری و صنایع دستی دوچندان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی کرمان هر روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه مذکور حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز