خبرگزاری کار ایران

معرفی بازیگران کودک فیلم سینمایی «گُل به خودی»

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۹۰۷

ابوالفضل رجبی و رایان سرلک به‌عنوان بازیگران کودک فیلم سینمایی «گُل به خودی» انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، «گُل به خودی» به‌عنوان اولین فیلم سینمایی سال ۱۳۹۹در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی به‌زودی در تهران کلید می‌خورد.

ابوالفضل رجبی بازیگر پایتخت و رایان سرلک بازیگر مجموعه زیرخاکی که در این سریال‌ها درخشیدند در «گُل به خودی» اولین حضور سینمایی خود را تجربه خواهند کرد.

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی رئال، عروسکی و فانتزی دارد.

داستان «گُل به خودی» قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذاب می‌شوند.

«گُل به خودی» روزهای پایانی پیش تولید را سپری می‌کند و بزودی بازیگران بزرگسال این فیلم  معرفی می‌شوند.

عوامل و دست‌ندرکاران «گُل به خودی» عبارتند از:

کارگردان: احمد تجری ، مشاور کارگردان: کیومرث پوراحمد، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، نویسندگان: احمد تجری، لاله قهرمانی، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی، منشی صحنه: لیلا مربی، سرمایه‌گذاران: فریبا عزیزی و علی قائم‌مقامی، عکاس: مهدی حیدری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کننده: علی قائم مقامی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز